کاش


به خاطر دل خودم

دلتنگی چه حسی بدی است 

تنهایی چه حسه بدی است 

کاش !!!

پاره ای ابر میشدم 

دلم مهربانی میبارید 

کاش نگاهم شرار نور میشد 

اشتی میدادنش

دوست داشتن چه کلامیست 

و من 

چقدر دلتنگ دوست داشتن 



نظرات شما عزیزان:

غزاله
ساعت1:22---4 آبان 1392
خیلی زیبا بود واقعا دلم میخواد یه نفر با تمام وجودش بهم بگه دوست دارم عاشقتم ای کاش میشد
پاسخ:دوست داشتن کشکه


artur
ساعت23:58---19 مهر 1392
وبت حرف نداره رها خانوم کاش به منم سر بزنی
پاسخ:چشم عزیزم


farzad
ساعت22:15---8 مهر 1392
تــَمآم هوآ رآ بو مـے کشم
چشم مـےدوزم زل مـے زنم…
انگشتم رآ بر لبآטּ زمیـטּ مے گذآرم:
” هــــیس… !
مـے خوآهم رد نفس هآیش بـﮧ گوش برسد…!
” امآ…!
گوشم درد مـےگیرد
از ایـטּ همـﮧ بـے صدآیـے
دل تنگـے هآیم رامچالـﮧ مـے کنم
و پرت مـے کنم سمت آسمآטּ!
دلوآپس تو مـے شوم
کـﮧ کجآے قصـﮧ مآטּ سکوت کرده ایـے
کـﮧ تو رآ نمـے شنوم...

در شیک ترین تالار عاشقانه منتظرتونیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : کاش,
دو شنبه 8 مهر 1398 21:11 |- raha -|

ϰ-†нêmê§